Я оформив замовлення, як дізнатися, що замовлення прийняте?
Після успішного оформлення замовлення на сайті Ви побачите сторінку з повідомленням про те, що замовлення сформоване, а також номер Вашого замовлення:
Також після оформлення замовлення Вам на електронну пошту (e-mail) прийде підтверджуючий лист із найменуванням замовленого товару, кількістю товару, сумою замовлення та номером замовлення. Рекомендуємо Вам записати номер замовлення – він може знадобитися надалі при обробці замовлення.
Після оформлення замовлення обов'язково зв'яжеться наш менеджер.
Після оформлення замовлення на сайті з Вами зв'яжеться наш менеджер для підтвердження замовлення та уточнення інформації на замовлення у разі потреби. Зазвичай ми зв'язуємося з клієнтами по телефону або електронною поштою (e-mail).
Підтвердження замовлень по телефону здійснюється щоденно:
Пн-Пт: з 9-00 до 19-00
Сб-Нд: з 10-00 до 18-00
Підтвердження замовлень через електронну пошту здійснюється щодня з 9.00 до 23.00.
Ви оформили замовлення, але Вам так і не передзвонили?
У деяких випадках (некоректна вказівка номера телефону в замовленні, не до кінця оформлене замовлення) ми не зможемо додзвонитися та підтвердити замовлення. У такому разі Ви можете зв'язатися з нами та у телефонному режимі уточнити стан Вашого замовлення. Дзвінки приймаються за телефонами:
Life: Viber: Skype: e-mail: | +38 093 223 07 33 +38 067 726 88 66 gidrik84 sale@bestbattery.com.ua |